There was an error in this gadget

::Hidup DiibAraT rOdA ::

Thursday, November 18, 2010

Sedey

uwaa!!~ aku sedey sangat :( 

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta




 

p/s : malam nie sedey!!~ uwaa!!~ rasa kehilangan!!~ down!!~ jiwa kaco :(

No comments:

Post a Comment

Hai!!~
okey!!~ kat sini nadea nak kenal kan adik2 nadea!!~ ni lah pic2 meke yang nadea dah jadikan slideshow!!~ nak letak sekeping2 mcm banyak lah!~

Untuk pengetahuan kawan2 semua!!~ nadea ni anak sulung dari 6 beradik!!~ kami terdiri daripada 3 lelaki dan 3 prempuan!!~ kira adil lah kan!!~ berpasangan semuanya!!~ nadea ni anak sulong!!~ yang kedua namanya iwan!~ yang ketiga rudy!!~ pastu yang seterusnya aisya, haiqal dan aleeya!!~
Kami nie jarang agak jauh lah jugak!!~ nadea lahir pada tahun 1987.. iwan tahun 89.. rudy lak tahun 1994.. aisya 2000 , haiqal 2003 dan aleeya 2005 ... :D
Nadea tak tahu lah adik2 bertambah ke tak!!~ hehe!!` mama lahir tahun 1966 mnakala abah lak 1965 :D ekekeke!!~
tak kisah lah!!~ yang penting :)

hopefully kami sekeluarga happy sokmo!!~ :D